Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: tek sam početnik please i need help  (Posjeta: 4350 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline graba

tek sam početnik please i need help
« : 21-06-2008, 16:43:42 »
bonsai me oduvijek zanimao al nikako nisam imao vremena da se više sa tim zabavim.sada je došlo ljeto i malo sam krenuo.čitao sam po internetu i zanimam me dali ja mogu izvaditi mali biljkicu npr. hrasta iz zemlje i odrezati glavni korijen(onaj dugački) ????????????dali će to upaliti
živi život

Offline tomislav

Odg: tek sam početnik please i need help
« Odgovori #1 : 21-06-2008, 17:15:28 »
bok!
pa naravno da možeš izvaditi mali hrast......
samo neznam dali je sada vrijeme da ga vadis, možda bolje pričekati proljeće.

bonsai me oduvijek zanimao al nikako nisam imao vremena da se više sa tim zabavim.sada je došlo ljeto i malo sam krenuo.čitao sam po internetu i zanimam me dali ja mogu izvaditi mali biljkicu npr. hrasta iz zemlje i odrezati glavni korijen(onaj dugački) ????????????dali će to upaliti

kako to misliš dali će upaliti? korijen mu možeš odrezati samo da mu ostane dovoljno sitnog korjenja da preživi!

Offline graba

Odg: tek sam početnik please i need help
« Odgovori #2 : 21-06-2008, 21:35:37 »
e hvala ako još neko ima neki odgovor please napišite
živi život

Offline graba

Odg: tek sam početnik please i need help
« Odgovori #3 : 22-06-2008, 09:29:15 »
kolko hrast mora bit velik da bi ga ja izvadio iz zemlje .vidio sam i onih malih sa samo jednom tankom stabljićicom, a vidio sam i one već velike.neznam please pomoć.....
živi život

Offline DonQuijote

Odg: tek sam početnik please i need help
« Odgovori #4 : 22-06-2008, 11:23:07 »
MOžeš ih vaditi neovisno o veličini, ali što su mlađi lakše će se primiti, a što su stariji su vrijedniji. Hrast je težak za početnike. Predlažem ti da počneš sa nekim grabom ili nekim drvetom iz rasadnika.