Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: Molim pomoć  (Posjeta: 4613 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ita46

Molim pomoć
« : 08-06-2010, 14:47:11 »
Pozdrav svima,

nova sam na forumu i voljela bi da mi netko pomogne dok se malko ne uhodam. Naime, na dar sam dobila bonsai Ulmus ( vidjela sam negdje na forumu da se tako zove, s obzirom da nikakve etikete nije bilo na njemu). Jutros mu je počelo otpadati lišće. Čak sam i to pronašla da stavim bijeli papir itd... S obzirom da nikada do sada nisam imala Bonsai, i da sam veliki početnik u svemu, može li mi netko napisati o održavanju istog i ujedno mi reći zašto mu otpada lišće, gdje ga najbolje držati...

HVALA na odgovorima...

Offline DonQuijote

Odg: Molim pomoć
« Odgovori #1 : 08-06-2010, 21:07:31 »
http://www.hobibonsai.com/index.php?topic=42.0

Ovdje imaš ponešto a i opčenito si pročitaj pitanja početnika, tamo možeš nači mnoge odgovore na gotovo sve što ti treba za početak

Offline ita46

Odg: Molim pomoć
« Odgovori #2 : 08-06-2010, 21:51:51 »
hvala puno... nastojim da pohvatam sve, al me uhvatila panika jer mi lišće ispada, a Bonsai moj tek par dana...

Offline DonQuijote

Odg: Molim pomoć
« Odgovori #3 : 08-06-2010, 22:53:25 »
Stavi ga van, u sjenu, na mjestu zaštićenom od vjetra, zalijevaj toliko da zemlja bude vlažna a ne stalno mokra... i nadaj se. Ne bih te želio obeshrabriti ali šanse za takva drva nisu velike. AKo malo proučiš teme po forumu biti će ti jasnije zašto je to tako

Offline ita46

Odg: Molim pomoć
« Odgovori #4 : 08-06-2010, 23:58:37 »
okej. Hvala... javim situaciju :) prebačen je vani :)

Offline hosu

Odg: Molim pomoć
« Odgovori #5 : 09-06-2010, 15:47:41 »
Pozdrav svima,