Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: pomoc - dali ovo moze biti pocetak za bonsai  (Posjeta: 17341 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dado001

pomoc - dali ovo moze biti pocetak za bonsai
« : 31-12-2012, 10:50:34 »
Hi, pozdrav svima veliki iz karlovca, ja sam totalni pocetnik kaj se tice bonsai-a, godinam vec pratim to ovako sa daljine ali nikad nisam usao u to,,...

vjerujem da mi netko moze pomoci sa jednostavnim pitanje, nesumljam da ovdje ima pravih strucnjaka

dali ovo drvce na slici moze se koristiti za bonsai kao dobar pocetak,,,eh kad bi znao koje je vrste,,,

ili da to zaboravim i da nadjem pravo drvce za pocetak...

Offline Luc de Fuc

Odg: pomoc - dali ovo moze biti pocetak za bonsai
« Odgovori #1 : 31-12-2012, 12:21:49 »
ovo ti je fikus, i da sam na tvome ne bi od njega radio bonsai...vjeruj mi "i've been there, done that"...previše zafrkancije za nešta/išta dobiti, a problemi svake godine zimi kada ga moraš unositi unutra, pa suhi zrak, pa otpadanje lišća, pa svašta nešta...probaj rađe naći nešto autohtono što može prezimiti vani...

Offline Radovan

  • Zaslužni član
  • *****
  • Postova: 1967
  • Lokacija: Nedelišće, Čakovečka 13
  • Total likes: 86
    • Donator foruma
Odg: pomoc - dali ovo moze biti pocetak za bonsai
« Odgovori #2 : 31-12-2012, 20:29:26 »
Dobro ti govori,prijeđi rađe na domaće autohtone vrste.Ja imam dva tri fikusa sa kojima se već borim godinama,pa imam puno iskustva.Problem je sa njima preko zime.
Med Murom i Dravom Međimurski je cvetnjak!

Offline dado001

Odg: pomoc - dali ovo moze biti pocetak za bonsai
« Odgovori #3 : 01-01-2013, 16:20:51 »
ok puno hvala znam da imate iskustva i zato i jesam ovdje, i imam tu povlasticu da ipak ona stara ne vrijedi, znanje se placa,,,

ok da rezimiram,,, odustajem od svoga paklenoga plana,,,sa ovom biljkom,,,,