Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: Bonsai je tu i što sada?  (Posjeta: 5998 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline filipal

Bonsai je tu i što sada?
« : 19-03-2013, 23:19:19 »
Pozdrav svima. Od danas sam vlasmica jednog 10cm velikog budućeg Zanthoxylum bonsaia.
Pročitala sam upute za početnike ali nisam baš sve "pohvatala"  :ashamed:
1. Moj bonsai je u zemlji i ne znam što je ispod. Da li bih ga trebala sada presaditi u onu mješavinu ili je za to kasno?
2. Nisam našla ništa o biljci konkretno. Da li je smijem staviti na balkon ili je još u Zagrebu prehladno?
3. Trebam li je sada obrezivati ili ne?
4. Ako sam dobro shvatila zemlja uvije mora biti vlažna. Dobila sam drvce iz kojeg se cijedila voda.
Drvce ima dosta zelenih listića i gledano očima laika djeluje zdravo.
Zemlja porijekla je Slovenija  :hihihi:
Isprika ako su pitanja glupa, ali drvce me jako veseli i rado bih ga održala na životu

Offline gal

Odg: Bonsai je tu i što sada?
« Odgovori #1 : 20-03-2013, 08:16:26 »
Prema zakonu o zaštiti potrošaća:
1) Trgovac mora prigodom prodaje proizvoda potrošaču predati, ili ako se radi o poljoprivrednim proizvodima u rasutom stanju, predočiti propisane isprave i isprave koje je proizvođač priredio radi lakše i sigurnije uporabe proizvoda (deklaraciju, jamstvo, tehničku uputu, uputu za sklapanje, uputu za uporabu, popis ovlaštenih servisa i sl.).

(2) Isprave iz stavka 1. ovoga članka moraju biti napisane jasno vidljivo i čitljivo na hrvatskom jeziku i latiničnim pismom, što ne isključuje mogućnost istodobne uporabe i drugih jezika te znakova lako razumljivih kupcu.


Pošto očito sa proizvodom nisi dobila nikakva uputstva, imaš pravo vratiti ga i zatražiti povrat novca!

Offline Adrian

Odg: Bonsai je tu i što sada?
« Odgovori #2 : 20-03-2013, 15:47:23 »
Kupila si bibera! Zanthoxylum beecheyanum
Ja sam pred 3 g dobio jednog isto takovog za poklon jer su čuli da se bavim bonsaiem.