Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: Carmona, tj. Fukien tea  (Posjeta: 11642 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline pepaprase

Carmona, tj. Fukien tea
« : 21-03-2015, 23:11:24 »
Pozdrav, ja sam nova ovde, i uopste prvi put se susrecem sa bonsaijem, procitala sam uputstva za pocetnike, ali i dalje ne znam sta tacno treba da radim. Sada sam dobila Carmonu, i uopste ne znam kako nadalje s njom. Trebalo mi je dva sata da uopste determinisem koju biljku imam.  Koliko treba da je zalivam,  kako da je orezujem, tj. kad, i sve ostalo sto je potrebno ovom drvetu. Zaista bih volela da lepo zivi kod mene :)
Molim vas za bilo kakav savet, sta i kako ubuduce sa drvcetom. Hvalaa :hihihi:

Offline Radovan

  • Zaslužni član
  • *****
  • Postova: 1967
  • Lokacija: Nedelišće, Čakovečka 13
  • Total likes: 86
    • Donator foruma
Odg: Carmona, tj. Fukien tea
« Odgovori #1 : 22-03-2015, 10:01:13 »
Pročitaj prvo sve postove koje smo napisali o Carmoni u temi početnici pitaju,pa onda pitaj koji ti dio nije jasan.To što imaš je čisti kozmetički trgovački proizvod,bit će možda bonsai za 10 godina.Imao sam ih ja na početku možda sedam a ostao mi samo jedan.I dalje mučim muku sa njime. hej
Med Murom i Dravom Međimurski je cvetnjak!

Offline pepaprase

Odg: Carmona, tj. Fukien tea
« Odgovori #2 : 22-03-2015, 11:22:51 »
Čitala sam svašta, ali su nekako različite informacije. Piše da stalno treba da bude vlažan, ali da se ne zaliva svaki dan, šta to znači :D
Ne znam da li da ga zalivam odgore kao i bilo koje cveće, ili treba da ga potapam? Nije mi najjasnije šta je to prehrana, i koliko često treba to da radim?
Iako sam pročitala puno postova, i prelistala gomilu sajtova, bilo bi mi mnogo lakše da mi neko ko je gajio ovo drvce, da neke osnovne upute kako ga negovati.
Hvala Vam.

Offline LONICERA

Odg: Carmona, tj. Fukien tea
« Odgovori #3 : 22-03-2015, 11:36:01 »