Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: nakon bolesti  (Posjeta: 5317 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline sanja

nakon bolesti
« : 29-01-2009, 14:33:13 »
Molila bih za malu pomoć budući da sam početnik što se tiče bonsai uzgoja..
Ovako, za Božić sam dobila prvi bonsai i savjet da ga ne držim na toplome, no nakon što je počeo gubiti lišće i sva su imala crne mrlje po sebi potražila sam na internetu kakva je to vrsta bonsaia, što točno treba te sam ga stavila na toplo...
Pa bih vas pitala, da li je pametno presaditi bonsai nakon bolesti i kakvu točnu zemlju bi bilo ispravno kupiti?
Do sad nisam ničime dohranjivala zemlju, samo sam malo obrezala grančice ali se izvrsno oporavlja. Dobio je nove listove i ima sve više i više novih pupoljaka...

  lijep pozdrav i unaprijed hvala
sanja >_<

Offline DonQuijote

Odg: nakon bolesti
« Odgovori #1 : 29-01-2009, 14:50:24 »
Bok Sanja
Morala bi napisati ono što si ustanovila. Dakle koja je vrsta i od kakve je bolesti bolovao? Ne bi bilo na odmet ni da staviš neku fotku

Offline sanja

Odg: nakon bolesti
« Odgovori #2 : 29-01-2009, 15:11:59 »
e sliku nažalost nemam...ali sam našla na internetu tu vrstu pa ću tu sliku staviti
radi se o ficusu microcarpa...
problem je u tome što sam ga dobila na dar a ta osoba koja mi ga je kupila se nija raspitala koliko je star i kad je zadnji put bio presađen..tako da sada ne znam gotovo ništa pa sam na tankom ledu..

jedino što je odgovaralo bolesti koju je imao su bile te crne pjege..

"Crne pjege
Kod pojave crnih pjega, kojih su uzrocnik gljivice, potrebno je odstraniti bolesno lisce, i tretirati fungicidom." 

Nisam mu davala nikakve fungicide ali se začudo potpuno oporavio..
htjela bi ga presaditi ali nisam baš sigurna da bi mu to sad trenutno odgovaralo..

sanja >_<

Offline DonQuijote

Odg: nakon bolesti
« Odgovori #3 : 29-01-2009, 15:25:21 »