Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: totalni pocetnik  (Posjeta: 3094 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline volverine

totalni pocetnik
« : 27-05-2009, 13:18:04 »
bas ovo sto kaze naslov.
svidjelo mi se to uredivanje minijaturnih drvaca pa sam odlucio i sam pokusat, ali totalni sam pocetnik i ne znam nista osim biljke koju bih izabrao.
izabrao bih jabuku, e sad kako pocet, jel mogu kupit u trgovini sadnicu jabuke i stavit ju u posudu sa zemljom ili moram tu stabljiku nabavit na neki drugi nacin?
2. pitanje kakvih bi gabarita trebala bit ta posuda i kakvu zemlju stavit u nju, jel moram stavit onu crnicu ili mogu stavit i onu "obicnu", jer imam kucu na selu i ima vocnjak, pa ako te vocke rastu u toj zemlji trebao bi i bonsai ili se varam?
i jos jedno pitanje o posudi, jel se mora ispod zemlje radit kakva podloga od kamena ili neceg drugog i jel mora imat rupice na dnu, jer sam citao nesto da mora imat rupice na dnu zbog zalijevanja.

molim vas pomozite, jer stvarno hocu imat bonsai i nemojte zamjerit ako su vam pitanja cudna


hvala!!

Offline Mario

  • Zaslužni član
  • *****
  • Postova: 6904
  • Lokacija: Zagreb
  • Total likes: 4
  • Yamadori Selektor
    • Mario yamadori selektor
Odg: totalni pocetnik
« Odgovori #1 : 27-05-2009, 13:33:35 »
bas ovo sto kaze naslov.
svidjelo mi se to uredivanje minijaturnih drvaca pa sam odlucio i sam pokusat, ali totalni sam pocetnik i ne znam nista osim biljke koju bih izabrao.
izabrao bih jabuku, e sad kako pocet, jel mogu kupit u trgovini sadnicu jabuke i stavit ju u posudu sa zemljom ili moram tu stabljiku nabavit na neki drugi nacin?
2. pitanje kakvih bi gabarita trebala bit ta posuda i kakvu zemlju stavit u nju, jel moram stavit onu crnicu ili mogu stavit i onu "obicnu", jer imam kucu na selu i ima vocnjak, pa ako te vocke rastu u toj zemlji trebao bi i bonsai ili se varam?