Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: japanska tresnja-pomoc,pocetnik!!!  (Posjeta: 18626 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline DrDrozozO

japanska tresnja-pomoc,pocetnik!!!
« : 12-12-2009, 18:21:45 »
Pozzdrav ljudi... treba mi pomoc sto pre!!!
Dobio sam za rodjendan bonsai i to japansku tresnju (tako su mi rekli). Medjutim totalni sam laik za njihovu negu, pa ako neko moze da me malo uputi, kako da se brinem o njemu, posto sam cuo da postoje neki posebni tretmani.
Ovako su meni rekli.
svakog jutra i veceri treba da ga orosavam, takodje svakog treceg dana bih trebao da ga potapam u vodu koja bi trebalo da odstoji jedan dan. Mora da bude na dobrom svetlu. Takodje su mi napomenuli da bi trebao da se orezuje, ali svakog proleca da mu se menja zemljal
e sad mene zanima kolika je optlimalna temperatura koja njima odgovara, posto ja stanujem u stanu, i da li je moguce da on zivi na takvoj temperaturi.
takodje sam primetio da je pokoji list poceo da zuti, i otpada.
Sta jos ovde bi trebalo da radim!!!

Hvala unapred!!!




Offline Radovan

  • Zaslužni član
  • *****
  • Postova: 1967
  • Lokacija: Nedelišće, Čakovečka 13
  • Total likes: 86
    • Donator foruma
Odg: japanska tresnja-pomoc,pocetnik!!!
« Odgovori #1 : 12-12-2009, 19:22:58 »
Da bi ti mogli pomoci dobro bi nam dosla fotografija ili pravo ime,moze i latinsko.Ako je stvarno japanska tresnja onda se vjerojatno radi o listopadnom drvetu.Klimatska zona japana je tu negdje kao i Hrvatska.Znaci topli stan ne dolazi u obzir.Lisce pada jer je vec zima.Nebi ga smjelo ni biti.Potapanje u vodu,nikako,to se radi samo ljeti kad se zemlja u posudi potpuno isusi. :chinaman:
Med Murom i Dravom Međimurski je cvetnjak!

Offline DrDrozozO

Odg: japanska tresnja-pomoc,pocetnik!!!
« Odgovori #2 : 15-12-2009, 18:53:02 »