Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: pocetnik Smreka i sl.  (Posjeta: 4286 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Muten Roshi

pocetnik Smreka i sl.
« : 21-03-2011, 18:08:28 »
Citam ovaj forum vec duze vrijeme i dosta mi se svidja sto su svi prijateljski nastrojeni, pa sam skupio hrabrosti da priupitam nesto.Totalni sam pocetnik.
Interesujem se oko Bonsai-ja vec neko vrijeme i sad sam ulovio jedan koji mislim da bi mogao biti moj pocetak.Izvadio sam ga u okolini Banja Luke, mislim da je rijec o smreki, ili Juniperus communis(ispravite me ako grijesim).Zanima me sta mislite o ovom primjerku i par savjeta oko obrezivanja i na koji nacin ga oblikovati.Imao sam ideju posto stablo vec ima male prirodne krivine da ganjam Moyogi, ali mi se sad cini da mu je deblo pretvrdo, i nisam siguran koliku silu smijem primjeniti da ga ne bih povrijedio.Alternativa je chokkan.Ulovljen je prije nekih dvadesetak dana.Molim vas za pomoc oko odlucivanja nacina oblikovanja i da li ovo drvce uopste ima predispozicije za tako nesto.Visina je 44cm a sirina debla u osnovi oko 2.3cm

Druga stvar koju sam htio pitati je slijedece, naime vidim da dosta stabalaca ima sa jako debelim deblom i zanima me kako takva nalaziti u prirodi i da li se bilo koji dio drveta koji ima estetske karakteristike moze tek tako odsjeci i zasaditi, ili mora biti na odredjenom dijelu drveta(tipa pri dnu, blizu korijena i sl..).Znaci govorim o tipu debla koje je dosta deblje nego ovo moje i koje je vjerovatno u prirodi podosta izraslo, odnosno podosta dugo zakrzljava.
Izvinite ako sam bio nejasan jer jos nisam potpuno usao u terminologiju

hvala na paznji,

ucitelj Muten

Offline Marija

Odg: pocetnik Smreka i sl.
« Odgovori #1 : 21-03-2011, 18:36:08 »
Dobrodošao na forum!  :smile: