Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: Zimsko sklanjanje  (Posjeta: 3605 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alexhor

Zimsko sklanjanje
« : 19-10-2014, 15:13:49 »
I nakon dvije godine još sam početnik. Dakle, nemam ni jednog četinara, sva su drvca listopadna. I sad razmišljam trebam li ih zimi sklanjati ili ne. Znam da je još rano ali treba pripremiti prostor kojeg nemam (naime, prošle godine nisam imao što sklanjati). Sad me zanima može li tome poslužiti podrum, ako se zna da je u njemu totalni mrak?

A evo zašto pitam. Mislim da je općepoznata činjenica da biljka u proljeće reagira na porast temperature i na povećanje dužine dana a to onda pokrene vegetaciju. Nakon zime podrum slabo reagira na porast temperature, i duže vremena ostane svjež, a svjetlosti nema pa kako biljka može osjetiti koliko traje dan a koliko noć?

Isto tako znam da listopadna drva prežive zimu, ali se bojim da se vlažni supstrat ne smrzne pa korijenje u ledu ode pa-pa. Kako se to riješava, ako se uopće treba riješiti. Vidio sam da netko stavlja jutenu vreću na površinu supstrata, ima li to kakvog efekta?

Ajmo malo iskustva na djelu. Ima vas puno koji već godinama preživljavate zimu i svatko ima svoju metodu. Pa da čujemo malo kako to ide....

Offline jurica

Odg: Zimsko sklanjanje
« Odgovori #1 : 19-10-2014, 17:59:39 »
Ja ništa ne spremam , samo spustim na tlo , supstrat se zaledi i nikom ništa bar do sad.
Temperatura kod mene padne i do -16 oC , međutim po meni je veći problem kod nas bura i zbog toga ih spuštam na pod i gledam ih skloniti od vjetra.
Spremam samo masline i primorske vrste koje to sigurno nebi preživjele u garažu ali ima m u njoj puno svjetla a par drva na stubište.
Bio sam i kod WP istu stvar i on napravi ,osjetljivije vrste spremi u mali staklenik ostalo je vani na podu.

Offline Adrian

Odg: Zimsko sklanjanje
« Odgovori #2 : 19-10-2014, 18:36:24 »