Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: Početnik iz Makedonije  (Posjeta: 12079 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline bobo_oh

Početnik iz Makedonije
« : 02-04-2008, 17:18:24 »
Zdravo svima
Zovem se Daniel dolazim iz Ohrid iz Makedonija
I ja sam pocetnik gajenje bonsai :umm: pa sam hteo da pitam dali je sad vreme za presacivanje bonsaia,i dali bonsai drvo se cuva u kuci ili moze da bude i napolje.
Malo cu da vas bombardujem sa pitanja,ali nemojte da mi se lutiti,zelim da naucim za ponsai bas sve :worthy:

puno hvala

Offline DonQuijote

Odg: Početnik iz Makedonije
« Odgovori #1 : 02-04-2008, 20:01:26 »
Drvo koje  živi u tvom kraju držiš vani i to obavezno. Unutra će umrijeti. Postoje neke vrste koje se drže unutra ali to su uglavnom tropske biljke.
Što se presađivanja tiće, sada je krajnje vrijeme da presadiš. Pripazi na prozračnost tla. Ovdje na forumu potraži, ima puno dobrih savjeta o zemlji u koju se sadi drvo.
 Dobrodošao na forum, sada je stvarno cijela ex Yu prisutna :lol:

Offline Andrija Zokić

Odg: Početnik iz Makedonije
« Odgovori #2 : 02-04-2008, 20:07:27 »
andbonsai.com ~ andbonsai studio

Offline bobo_oh

Odg: Početnik iz Makedonije
« Odgovori #3 : 03-04-2008, 18:48:39 »
Zdravo opet puno hvala na odgovor
Za zemju koju vi kazite da se koristi kod nas ne moze se naci u kupovini,dali moze da pude od neki prirodni miks zemje sa humusa sa peske i tako nesto.Imam i neke slike sto sam slikao mog bonsaia,drvo zove se Musmula na makedonskog,vidite dali je u dobrom stanju i dali lici na bonsai :threatening: salim se ,ima samo 2 ipol godine zemja je rasad za  cvece.Kod nas jos bonsai je X tema :question:.
       Sutra cu da odem u planinu slikacu kako se kaze YAMADORI pa da vidite dali moze od nih da se uradi nesto,samo cu da slikam necu da otkopavam bez vasih konsultacije.

Offline nix

Odg: Početnik iz Makedonije
« Odgovori #4 : 03-04-2008, 19:41:24 »