Dobrodošli, Gost. Prijavite se ili registrirajte. Propustili ste aktivacijski email?

Autor Tema: KOJU VRSTU IMAM ?  (Posjeta: 14440 )

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Dominik_zg

KOJU VRSTU IMAM ?
« : 16-11-2009, 15:44:29 »
Pozdrav,

Dobar dan, danas sam kupio bonsai u Bauhausu i to je moj prvi susret sa tom biljkom tako da sam početnik. Nisam dobio etiketu, i shvatio sam da je to problem jer neznam točno u kojoj se vrsti radi. Stavit cu slike kako bi mi mogli reći i dati koj savjet.
Zanima me kad ustanovimo o kojoj se vrsti radi , kako najbolje brinuti o njoj ? Rekli su mi tamo kada sam ju kupovao da moze u sobi biti te da netreba nis posebno osim da zaljevam svakodnevno kako bi  zemlja bila vlažna. Koliko je bitno osvjetljenje, propuh , temperatura za moj slučaj ? Ako sam propustio što bitno pitati ili reći volio bi da mi slobodno kažete jer svaki savjet će mi dobro doći, Hvala unaprijed.

Offline Dominik_zg

Odg: KOJU VRSTU IMAM ?
« Odgovori #1 : 16-11-2009, 21:05:54 »
Molio bih ako itko ima vremena da mi odgovori, hvala puno

Offline Laugh

Odg: KOJU VRSTU IMAM ?
« Odgovori #2 : 16-11-2009, 21:43:03 »
nemama ja bas neka iskustva ali dovoljno znam da prvo sto si pogrijesio je da si kupio bonsai prije nego sto si istrazivao o tome...
druga greska ti je sto si kupio bonsai...( no to je diskutabilno )

a dobro je da si ovdje potrazio pomoc... meni se cini da ljudi ovdje nevole bas pitanja tipa koje je vrste moje drvo ! jer ljudi smatraju da si dovoljno pismen i snalazljiv da sam pronades o kojem se drvetu radi.... ovako na prvi pogled meni izgleda ko ficus neki :D :zbunjen:

Offline Dominik_zg

Odg: KOJU VRSTU IMAM ?
« Odgovori #3 : 16-11-2009, 21:56:04 »
Fukien Tea (Carmona microphylla) - evo mislim da je to to, našao sam , po opisu koj pise vezan uz ovu vrstu imao sam vise sreće nego pameti jer je ovo bas idealno za stan :) al ak ima neko nešto za dodati radcu prihvatiti savjet:)

Offline Laugh

Odg: KOJU VRSTU IMAM ?